U petak poslovni uzlet Zadra

U petak poslovni uzlet Zadra

PREKO/ZADAR – U petak 13. veljače 2015. u 09.30 sati, u Arsenalu će se održati besplatne edukacije pod nazivom ‘Poslovni uzlet Zadra’ namijenjene poduzetnicima, obrtnicima, ali i svim zainteresiranima kako bi poboljšali svoja poslovna znanja. 

Manifestaciju organiziraju Poslovni dnevnik, Grad Zadar i Zadarska županija. Događanje će otvoriti župan Stipe Zrilić, dogradonačelnik Zadra Zvonimir Vrančić, Nadica Žužak, pomoćnica ministra poduzetništva i obrta te Mislav Šimatović, glavni urednik Poslovnog dnevnika.

Nakon uvodnih govora nekoliko zadarskih poduzetnika će ispričati svoju priču o poslovnom uspjehu, a predstavnici Zadarske županije predstavit će potencijale gospodarskog razvitka Zadarske županije. Nakon uvodnog dijela slijede besplatne edukacije za sve prijavljene sudionike.

Cilj događaja je poduprijeti malo i srednje poduzetništvo te obrtništvo. Riječ je o edukativnoj manifestaciji na kojoj ćemo poduzetnicima i obrtnicima omogućiti cjelodnevne besplatne seminare i edukacije. Poduzetnike će educirati renomirani stručnjaci iz raznih područja koji će polaznicima prenijeti svoja znanja i iskustva iz vlastite prakse.

Projekt Poslovni uzlet je pokrenut na inicijativu Poslovnog dnevnika početkom 2014. godine, u suorgani­zaciji s Ministarstvom poduzetništva i obrta, pod pokroviteljstvom Predsjednika Republike Hrvatske i u suradnji s partnerima. Osnovna ideja projekta bila je promicanje malog i srednjeg poduzetništva te odabir i nagrađivanje najboljih malih i srednjih poduzetnika u Hrvatskoj.
osim edukativnog dijela, mnogi poduzetnici naglašavaju kako su im manifestacije Poslovnog uzleta bile idealna prilika za predstavljanje njihovog poslovanja kolegama iz branše, budućim poslovnim suradnicima i partnerima te stjecanje novih poznanstava koja će im biti dodatni plus u njihovom poslovanju.

Poduzetnici, obrtnici, vlasnici OPG-a, ali i svi zainteresirani će u Zadru imati besplatno se educirati o EU fondovima za ruralni razvoj, kako do sredstava Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost, Cloud uslugama koje olakšavaju poslovanje, osvajanju tržiša putem oglašavanja na Google-u i Facebook-u. Isto tako imat će priliku saznati kako izbjeći najčešće pogreške u ispunjavanju zahtjeva za kredit, koji su potencijali zdravstvenog turizma te uspješno korištenje marketinga u turizmu ali i savjete kako realizirati uspješnu brand strategiju.