Tvrđava sv. Mihovila u novom spotu Tomislava Bralića i klape Intrade
U spotu za najnoviju pjesmu “Ugrij mi dušu” Tomislav Bralić i klapa Intrade još jednom promoviraju ljepote Lijepe Naše, objavila je diskografska kuća Scardona.
Ovoga puta spot su snimali na otoku Ugljanu, na Tvrđavi sv. Mihovila iz 13. stoljeća iznad Preka i u škveru Lamjana u Kalima.
Proteklih dana, kako donosi Scardona, “skočili” su do Ugljana i na stoljetnoj tvrđavi snimili spot za novu pjesmu “Ugrij mi dušu” koju potpisuju Jure Stanić, Željka Galić i Igor Ivanović. A kako je bilo na snimanju i kako doživljava pjesmu, otkriva Tomislav Bralić:
-Ovo je jedna ljubavna balada za koju je glazbu napisao Jure Stanić na tekst Željke Galić. Aranžman je napravija Igor Ivanović, a još jedan Igor, Igor Goić iz Zadra, naš prijatelj, snimio je spot. S njim surađujemo već niz godina, a s Jurom i Željkom prvi put. Zahvaljujem im što su nam dali lipu pismu, ja se nadam da je ovo još jedna u nizu lipih ljubavnih balada koje san otpiva zajedno s klapom Intrade. Nadam se da ćete svi biti zadovoljni, da ćete uživati u kadrovima spota i u zvucima nove pisme “Ugrij mi dušu”.
Tvrđava sv. Mihovila sagrađena je u mletačko doba, u 13. stoljeća. Iako u ruševnom stanju, danas je omiljeno izletište stanovnika otoka Ugljana. S tvrđave se pruža nezaboravan pogled na Zadar sa zaleđem te na više od 200 otoka zadarskoga arhipelaga i Nacionalni park Kornati. Redatelj Igor Goić opisao je kako je stvoren spot:
-Tvrđava se nalazi na istoimenom brdu (265 m) iznad Preka. Glumica u spotu šeće s lampjunom u rukama po tvrđavi i s visokih zidova na vrhu brda gleda horizont oko sebe. U spotu se pojavljuje i olupina broda Lipi škoju u škveru Lamjana. Radi se o staroj drvenoj jahti koja je bila pod morem dovoljno dugo da se s unutrašnje strane po zidovima nakupilo tragova potopa. Glavni hol u brodu je pun raznih drva i dijelova broda koji su otpali prilikom vađenja iz mora, a tu smo poziciju iskoristili kao glavnu za izvođački set, uz brodske skale koje vode sve do ispod palube. U unutrašnjosti broda poigrali smo se sa svjetlošću kako bismo pojasnili uloge i priču koja se odvija kroz “beauty” i “art” kadrove. Za razliku od dosadašnjih spotova, u ovom smo se posvetili lokacijama, dizajnu seta, svjetlima i performansu pa vjerujem da će gledatelji uživati.
Spot je prožet reprezentativnim artističkim kadrovima koji će zasigurno stvoriti zanimanje kako domaće, tako i strane publike.
Tomislav Bralić i klapa Intrade poznati su kao promotori povijesnih ljepota i objekata dalmatinskoga kraja. Ovim spotom nastavljaju svoj niz i publiku upoznaju s manje poznatih jadranskim znamenitostima. Svojom karizmom i prepoznatljivošću nezaobilazni su u predstavljanju Zadra, Dalmacije i Hrvatske, a na svim koncertima, osobito onima u inozemstvu, redovito pozivaju publiku da dođe u Hrvatsku.
U svojim spotovima često predstavljaju manje poznate lokalitete dalmatinske kulturne baštine. Tako su do sada snimali na kod crkve Duha Svetoga u Posedarju – “Ne mogu te prestat jubit”, u Perivoju kraljice Jelene Madijevke u Zadru – “Bilo je i vrime”, na Večkoj kuli – “Ne mogu jubav krit”, na svjetioniku Villa Lanterna na Viru – “Ostajem tu”, na virskoj Crvenoj plaži – “Riči lažljive” i brojnima drugim poznatim i manje poznatim lokacijama.
O njima kao promotorima hrvatskoga turizma govori i prestižna međunarodna turistička nagrada “Povelja F.E.S.T. 2017.” koju su dobili prije tri godine. Riječ je o nagradi za koju je izvršni direktorij manifestacije i središnji odbor F.E.S.T. (Europska federacija turističkih novinara), sa sjedištem u Rimu, odabrao Tomislava Bralića i klapu Intrade kao dobitnike. Tom nagradom Tomislav i klapa ušli su u međunarodni Klub zaslužnih za razvoj turizma.