
Novi vizualni identitet Dugog otoka prilagođen pametnim telefonima i tabletima
Na adresi www.dugiotok.hr dostupna je nova mrežna stranica Turističke zajednice Dugi otok.
Prema riječima direktorice TZO Sali Ivane Čarić, izrada novog vizualnog identiteta Dugog otoka pokrenuta je prije dvije godine, a dizajn nove internetske stranice prilagođen je pametnim telefonima i tabletima. Stranica je također ispunjena novim fotografijama koje još bolje dočaravaju ljepote Dugog otoka i sve njegove skrivene kutke.
– U suradnji s tvrtkom Futuro iz Zadra osmislili smo i izradili novu mrežnu stranicu, koju smo nakon godinu i pol rada ovih dana pustili u „pogon“. Dostupna je u četiri jezične verzije (hrvatski, engleski, njemački i talijanski), a planira se napraviti i francuska verzija, dodaje direktorica Čarić.
Dijelovi stranice kao što su „privatni smještaj“ „ugostiteljstvo“ te „novosti i događanja,“ i „kutak za iznajmljivače“ napravljeni su u CMS sustavu i svaki tjedan ih ažuriraju djelatnici TZO Sali uz aktivan rad na društvenim mrežama Facebook i Instagram sukladno najnovijim marketinškim trendovima u turizmu.
Dio financijskih sredstava za novu web stranicu TZO Sali dobila je na Natječaju za podizanje vidljivosti regionalnog brenda kroz promotivne alate sustava TZ-a od TZ Zadarske županije.
I u ovim izazovnim vremenima, ističe Čarić, ne smije se posustati s marketinškim aktivnostima, a kvalitetne web stranice, uz društvene mreže, postale su prvi i glavni kontakt s budućim posjetiteljima.