TZ Zadarske županije objavila poziv za dodjelu potpora programima na otocima

TZ Zadarske županije objavila poziv za dodjelu potpora programima na otocima

Temeljem Programa rada za 2020. godinu, Turistička zajednica Zadarske županije je objavila
javni poziv za dodjelu potpora u 2020. godine događanjima, programima destinacijskih menadžment kompanija i razvojnim programima/projektima na otocima i u zaleđu.

Predmet javnog poziva je dodjela bespovratnih sredstava Turističke zajednice Zadarske županije programima/projektima koji podižu vidljivost regionalnog brenda korištenjem Say YES! brend-koncepta te su usklađene s Brend-priručnikom, pridonose obogaćivanju turističke ponude i kreiranju novih motiva dolazaka turista na cijelom području Zadarske županije.

Javni poziv za dodjelu potpora u 2020. upućen je subjektima javnog i privatnog sektora, a obuhvaća tri različita modela.

Prvi je model vrlo sličan prošlogodišnjem pozivu – namijenjen za događanja koja se odvijaju na teritoriju Zadarske županije, predstavljaju motiv dolazaka turista na destinaciju, stvaraju dodatnu ponudu, poglavito u pred i posezoni, te imaju snažan promidžbeni efekt zbog posebnosti i/ili unikatnosti.

Drugi je model namijenjen programima razvoja i uvođenja na tržište složenih turističkih proizvoda posebnih interesa. Ideja je pružiti podršku turističkim agencijama koje su specijalisti za destinaciju, odnosno nude paket-aranžmane isključivo u Zadarskoj županiji s naglašenim doživljajnim aspektom. Želimo definirati top-doživljaje te im pružiti dodatnu promidžbu.

Treći je model također novost. Riječ je o potpori onim dijelovima županije gdje su izazovi za napredak i privlačenje gostiju veći, a autohtonost posebno naglašena – otoci i zaleđe.

Direktorica TZ Zadarske županije Mihaela Kadija izjavila je da se potporama želi poticati i olakšati promidžbu koja će prvenstveno motivirati dolaske, osobito u razdobljima manje turističke potražnje te uz to probuditi tržišta posebnih interesa i ciljne skupine gdje još nismo dovoljno prepoznatljivi.

-Turistička zajednica Zadarske županije i nadalje nastavlja poticati aktivnosti koje za cilj imaju stvaranje doživljaja ali i ravnomjeran razvoj turizma na području cijele županije. U konačnici ova suradnja ima za cilj podizanje svjesnosti i jačanje brenda Zadar Region korištenjem Say YES! koncepta odnosno stvaranje prepoznatljivosti Zadarske županije kao turističke destinacije. Time i bilo koji subjekt koji radi u turizmu koristi regionalnu marku (brend) da se pozicionira unutar turistički atraktivne regije, a u isto vrijeme jača pozitivan imidž te iste regije. To je tzv. win-win situacija iz koje svi imaju koristi, kazala je Kadija.

Predmetni javni poziv objavljen je na mrežnim stranicama Turističke zajednice Zadarske županije na, a obrazac za prijavu nalazi na LINKU.

Krajnji rok za podnošenje svih prijava je 6. prosinca 2019. godine. Konačnu odluku o visini potpora donijet će Turističko vijeće Turističke zajednice Zadarske županije, a rezultati će također biti objavljeni na mrežnim stranicama TZ Zadarske županije.