TZ Zadarske županije objavila poziv za dodjelu potpora programima na otocima
Temeljem Programa rada za 2020. godinu, Turistička zajednica Zadarske županije je objavila
javni poziv za dodjelu potpora u 2020. godine događanjima, programima destinacijskih menadžment kompanija i razvojnim programima/projektima na otocima i u zaleđu.
Predmet javnog poziva je dodjela bespovratnih sredstava Turističke zajednice Zadarske županije programima/projektima koji podižu vidljivost regionalnog brenda korištenjem Say YES! brend-koncepta te su usklađene s Brend-priručnikom, pridonose obogaćivanju turističke ponude i kreiranju novih motiva dolazaka turista na cijelom području Zadarske županije.
Javni poziv za dodjelu potpora u 2020. upućen je subjektima javnog i privatnog sektora, a obuhvaća tri različita modela.
Prvi je model vrlo sličan prošlogodišnjem pozivu – namijenjen za događanja koja se odvijaju na teritoriju Zadarske županije, predstavljaju motiv dolazaka turista na destinaciju, stvaraju dodatnu ponudu, poglavito u pred i posezoni, te imaju snažan promidžbeni efekt zbog posebnosti i/ili unikatnosti.
Drugi je model namijenjen programima razvoja i uvođenja na tržište složenih turističkih proizvoda posebnih interesa. Ideja je pružiti podršku turističkim agencijama koje su specijalisti za destinaciju, odnosno nude paket-aranžmane isključivo u Zadarskoj županiji s naglašenim doživljajnim aspektom. Želimo definirati top-doživljaje te im pružiti dodatnu promidžbu.
Treći je model također novost. Riječ je o potpori onim dijelovima županije gdje su izazovi za napredak i privlačenje gostiju veći, a autohtonost posebno naglašena – otoci i zaleđe.
Direktorica TZ Zadarske županije Mihaela Kadija izjavila je da se potporama želi poticati i olakšati promidžbu koja će prvenstveno motivirati dolaske, osobito u razdobljima manje turističke potražnje te uz to probuditi tržišta posebnih interesa i ciljne skupine gdje još nismo dovoljno prepoznatljivi.
-Turistička zajednica Zadarske županije i nadalje nastavlja poticati aktivnosti koje za cilj imaju stvaranje doživljaja ali i ravnomjeran razvoj turizma na području cijele županije. U konačnici ova suradnja ima za cilj podizanje svjesnosti i jačanje brenda Zadar Region korištenjem Say YES! koncepta odnosno stvaranje prepoznatljivosti Zadarske županije kao turističke destinacije. Time i bilo koji subjekt koji radi u turizmu koristi regionalnu marku (brend) da se pozicionira unutar turistički atraktivne regije, a u isto vrijeme jača pozitivan imidž te iste regije. To je tzv. win-win situacija iz koje svi imaju koristi, kazala je Kadija.
Predmetni javni poziv objavljen je na mrežnim stranicama Turističke zajednice Zadarske županije na, a obrazac za prijavu nalazi na LINKU.
Krajnji rok za podnošenje svih prijava je 6. prosinca 2019. godine. Konačnu odluku o visini potpora donijet će Turističko vijeće Turističke zajednice Zadarske županije, a rezultati će također biti objavljeni na mrežnim stranicama TZ Zadarske županije.