Klaster HOP objavio promotivni spot Hrvatskog otočnog proizvoda

Klaster HOP objavio promotivni spot Hrvatskog otočnog proizvoda

Udruga Poslovni klaster Hrvatski otočni proizvod objavila je na svojoj mrežnoj stranici promidžbeni video-spot Hrvatskog otočnog proizvoda.

Spot je snimljen u suradnji s Art Filmom iz Matulja i pod pokroviteljstvom Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova EU. Izradu novog promidžbenog materijala HOP-a sponzorirala je i Jadrolinija, a pomogla Turistička zajednica Grada Korčule.

Prema riječima Julije Radović Longin, voditeljice Klastera HOP, spot će se emitirati u putničkim salonima na svim Jadrolinijinim brodovima, katamaranima i trajektima, a proslijedit će se i svim turističkim zajednicama, Hrvatskoj turističkoj zajednici te podružnicama HTZ-a u inozemstvu u svrhu promocije jedinstvenog brenda Hrvatski otočni proizvod.

Spot je snimljen na Pašmanu i Korčuli, a objavljene su dvije verzije – na hrvatskom i engleskom jeziku.