TZO Preko: Turistički promet u predsezoni 75 posto veći nego lani
Dobrim turističkim rezultatima u predsezoni ove se godine, poput većine mjesta na Jadranu, može pohvaliti i TZO Preko.
Od 1. siječnja do 7. svibnja turistički promet, u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, veći je čak 75 posto.
-U isto vrijeme lani bilježili smo 265 dolazaka i 1189 noćenja, a ove godine 469 dolazaka i 2092 noćenja. Među turistima koji su nas posjetili najviše je bilo Slovenaca, Hrvata, Poljaka i Nijemaca. Odličan rezultat predsezone daje nam nadu da će i glavna sezona biti bolja od prethodne, kad smo također zabilježili povećanje od 14 posto u usporedbi sa 2017. godinom. Sve to dio je naših nastojanja da se otok Ugljan i sva mjesta na području naše općine pozicioniraju i razvijaju kao destinacija aktivnog turizma u predsezoni i tradicionalnog obiteljskog turizma u glavnoj sezoni, kaže Ivan Košta, direktor TZO Preko.
Turističko zatišje, jesen i zima, iskorišteni su za promociju i marketing, pa se tako ponuda TZO Preko i TZM Ugljan predstavila prošle jeseni u Lavovu u Ukrajini, u veljači u sklopu Dana maslinovog ulja u Zagrebu, te u ožujku na ITB-u, najvećem turističkom sajmu u Berlinu.
-Za malo više od dva tjedna, od 27. svibnja do 2. lipnja sudjelovat ćemo na najvećem europskom festivalu maritimne baštine u Francuskoj, u pokrajini Bretanji, u gradu Vannesu, kao dio projekta splitske Udruge Cronaves i uz potporu ureda Hrvatske turističke zajednice u Parizu. Uz Betinu i Vrbosku, Preko će se predstaviti u sklopu izložbe „Tragom male drvene brodogradnje“ i bit će to naša prva promocija na velikom francuskom tržištu i festivalu koji posjeti više od pola milijuna ljudi. Tiskali smo posebne brošure na francuskom jeziku, dodatnu promociju imat ćemo na Hrvatskom danu 31. svibnja, koji će otvoriti naš veleposlanik u Francuskoj Filip Vučak. A potkraj lipnja sudjelovat ćemo i na Soča outdoor festivalu u slovenskom Tolminu, najavljuje Košta.
Dobrim predsezonskim rezultatima ove se godine može pohvaliti i beach resort Vile Dalmacija u Preku, koji bilježi rast noćenja u prva četiri mjeseca ove godine od 30 posto.
-Iznimno smo zadovoljni početkom nove sezone jer je povećanje prometa veće od očekivanog. Iskoristili smo kasniji Uskrs i prvomajske praznike da posebnim ponudama dovedemo goste u Preko, odnosno u naš objekt. Ciljano tržište bili su nam domaći gosti da predstavimo kvalitetu objekta, ali i samog otoka te da na neki način “pobijedimo” konkurenciju u ovom dijelu sezone. Na kraju svega brojke idu u naš prilog te smatramo da smo uspješno, s novom upravom, startali ove sezone, a gosti su većinom bili Hrvati, Nijemci, Poljaci, Talijani, Slovaci i Slovenci, govori Marko Brozović, direktor Vila Dalmacija, te otkriva da je norveški turistički portal Reiselyst.no Ugljan uvrstio u popis najboljih deset otoka u Hrvatskoj koje treba posjetiti, a za najbolji smještaj odabrali su Vile Dalmacija u Preku.