Dora do daljnjeg ostaje na liniji Zadar – Preko

Dora do daljnjeg ostaje na liniji Zadar – Preko

PREKO – Dio otočana smatra kako Jadrolinijin brod Dora zbog svojih karakteristika nije primjeren održavanju najpopunjenije linije. Uz to, tvrde da je linija prema gradu malo. U mjerodavnoj Agenciji kažu da statistika ne opravdava takve zahtjeve.

Najviše putnika na klasičnim brodskim linijama u 2015. godini prevezeno je na liniji Zadar – Preko, skoro pola milijuna ili točno  497.392 putnika, analizira Radio Zadar.

Od 30. ožujka prošle godine kad je trajektni promet izmješten u Gaženicu održava je Jadrolinijin brod Dora. Neadekvatna sjedala, nezgodne ukrcajno-iskrcajne rampe, valjanje koje po jačem vjetru izaziva mučninu putnicima – primjedbe su koje umirovljeni prečki kapetan Slavko Bačić, kaže, svakodnevno sluša dok se vozi Dorom prema gradu.

Taj brod je ispod svih normi Jadrolinije. Treba nam bolji brod jer većina ljudi koristi brod a ne trajekt, većina ljudi putuje u grad a ne u Gaženicu. To nisu samo moja zapažanja nego svakodnevno čujem i komentare drugih ljudi.

Zato je Bačić uputio dopis Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture i Agenciji za obalni linjski pomorski promet, u kojem uz ostalo ističe i da je 9 dnevnih linija prema gradu malo:  

Dora nije adekvatna broju putnika koji koriste taj prijevoz, a ni broj polazno-povratnih putovanja nije dovoljan, tvrdi kapetan Bačić, nekad inspektor sigurnosti plovidbe u zadarskoj Lučkoj kapetaniji.

Ravnatelj Agencije za obalni linijski pomorski promet Ivan Franičević odgovara kako je analiza prometa na liniji Zadar – Preko pokazala kako Dorini kapaciteti od 320 mjesta odgovaraju trenutačnim potrebama.

Brod Dora sa dvije ukrcajno-iskrcajne rampe, popunjenošću od 28 posto u izvansezonskom razdoblju i kapacitetom od 320 mjesta zadovoljava potrebe te linije. O nekom valjanju, mučninama na toj liniji od putnika nikad nismo dobili niti jedan usmeni ni pisani trag – tvrdi Franičević.

Uz to napominje kako krajem ove godine idu novi natječaji za sve pomorske linije, pa i za Zadar-Preko.

Dora  je jedno rješenje za do kraja ove godine kada će biti raspisani natječaji za sve državne linije i hoće li Dora tu dobiti  ili neće ili će se neki drugi brodar pojaviti, vidjet ćemo – zaključuje ravnatelj Agencije za obalni linijski pomorski promet.